Waarde van en voor klanten verhogen
We bieden organisaties de tools en ondersteuning die ze nodig hebben om klantgericht te ondernemen. Wij implementeren en integreren effectieve CRM-software en bieden een allround dienstverlening, van business- en implementatie consultancy tot beheer. Innovatie, klantgerichtheid, doelgerichtheid en betrokkenheid staan hierbij centraal.
Uitdagende en afwisselende projecten
BrixCRM voert interessante en grootschalige projecten uit voor klanten als de Nederlandse Politie, Ben (T-Mobile), de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie, Emesa (o.a. VakantieVeilingen.nl) en Vanderlande, maar ook voor klanten uit het buitenland, waaronder telco Telenor (Denemarken) en ADMD (België). Geen enkele opdracht is hetzelfde, waardoor onze projecten altijd afwisselend en uitdagend zijn.
Bekijk een aantal klantcases op onze site.
Stimulerende werkomgeving
We halen het beste in onze medewerkers naar boven en hechten veel waarde aan een goede werksfeer en stimulerende werkomgeving. Onze bedrijfscultuur is open en direct. Iedereen heeft voldoende ruimte om zijn of haar ideeën te uiten en om deze te ontwikkelen. Ook bieden wij onze medewerkers volop mogelijkheden om opleidingen te volgen en kansen om door te stromen.